Registeret medlem #39 Oprettet: ons jun 27 2007, 18:03 Indlæg: 217
Hej
Blind høne finder også korn ... Det mærkelige skete da jeg så min egen post og trykkede på linket i den startede siden, men nu med BILLEDE. - Hvad sker der ? Hvis jeg går ind i programmet ad den normale vej via siden wwitv.com kommer der intet billede men kun lyden. Meget besynderligt. Men nu har jeg da fundet en måde at få billedet med på. - Det er noget af det mærkeligste jeg endnu har set.
Hej
Så prøvede jeg at installere mint. Tilsyneladende gik det godt. Men da jeg rebootede kom jeg ikke længere end til grub menuen så stoppede den. Så jeg brugte standalone gparted til at slette de partitioner som mint havde brugt og rezise min hjemmefolder til gammel størrelse i pclinuxos og da jeg så startede op igen var der grub error. Så satte jeg live cd pclinuxos i og reparerede boot record og så var jeg tilbage. Men som live cd kører LinuxMint fint her.
Hej
Nu har jeg installeret PCLinuxOS Gnome 2010 beta 1, og i den oplever jeg ikke de problemer som jeg havde med www.wwitv.com som jeg havde i kde versionen. Dog kan jeg kun gå til 16bit i farver. Jeg kan heller ikke finde ud hvor jeg frakobler blankning af skærmen, men ellers virker den virkelig godt.