Vær lidt forsiktig, og hold øje med hvor mange pakker der vil blive installeret. Jeg ved ikke om man kan installere en enkelt kde4 pakke, uden at starte en stører opdattering, kde3 > kde4.
Registeret medlem #143 Oprettet: ons sep 09 2009, 09:35 Indlæg: 17
Jeg har brugt samme cd til at geninstalerer PClinuxOs ...så det må jo være den samme KDE version. Før havde jeg Krita og også Openoffice...nu kan jeg bare ikke hente nogle af delene..det er da bare så mærkeligt.
Hvor ser man igrunden hvad for en KDE vertion man har?
Registeret medlem #143 Oprettet: ons sep 09 2009, 09:35 Indlæg: 17
Jeg har klikket på opdater i synaptic...men kan ikke hente hverken Krita eller openoffice.
Forstår ikke at man på denne måde kan midste programmer? Vil det sige at dem der sidder og laver opdateringer bestemmer hvilken programmer man kan hente og hvilken man kan midste.
Har haft megen fornøjelse af Krita og openoffice og pludselig er de bare pist væk...fordi nogen sidder og bestemmer det.
Især Krita har været meget vigtigt for mig, da jeg arbejder meget med billedbehandling ..ufatteligt at andre kan bestemme at nu kan man ikke få det program mere..sådan foregård det da ihvertfald ikke i Windows...ja, jeg er virkelig chokket over det.
Registeret medlem #13 Oprettet: man feb 26 2007, 21:17 Indlæg: 410
Jeg kan se at openoffice nu kan installeres med pakken getopenoffice
"Script to install OpenOffice in the user's default language To install OpenOffice: Start the program GetOpenOffice from: PCmenu -> System -> Configuration -> Get OpenOffice and follow the instructions."